Conferència – “La Pinya, proyecte d’educació lliure”

La Pinya - ATTAC Catalunya

Conferència el 2 de abril de 2014 amb Tons, educador i acompanyant a La Pinya:

“La Pinya és un projecte d’educació autogestionada, on no hi ha currículums preestablerts ni lleis ni ningú que ens digui com ho hem de fer, sinó que és tot el col·lectiu el que decideix tant en l’àmbit pedagògic com de gestió del projecte. Nosaltres decidim com tirar endavant La Pinya.

És un projecte creat bàsicament per famílies, i això significa que són igualment responsables que els educadors o acompanyants de decidir per on va i quina línia pren el projecte. Ens organitzem en una assemblea que es reuneix periòdicament i en la qual decidim tot això.”