Vídeos «V JORNADA CIUTADANA PER UNA FISCALITAT JUSTA»

V JORNADA CIUTADANA PER UNA FISCALITAT JUSTA Fiscalitat ambiental i crisi climàtica. Una lluita compartida
Barcelona Casal Transformadors dissabte 29 febrer 2020

PRIMERA PART – Ponència inaugural: UNA RESPOSTA ÈTICA A LA CRISI ECOLÒGICA Marta Tafalla doctora en filosofia i professora de la UAB

TERCERA PART – INTERPEL·LACIÓ A ENTITATS MOVIMENTS I INICIATIVES SOCIALS ECOLOGISTES: Maria García, membre d’Ecologistes en Acció Tom Johnson, membre de Rebel·lió o Extinció Barcelona Liliana Marcos, membre d’Oxfam Intermón Neus Casajuana, presidenta de Revo Prosperitat Sostenible Ricard Bellera, secretari de treball i economia de CCOO Catalunya Dinamitza i modera Xavi Casanovas, Cristianisme i Justícia, membre de Fiscalitat Justa RELATORIA I TANCAMENT: Lluis Cases, coordinador de Fiscalitat Justa 01:16:23 Lluis Cases, coordinador de Fiscalitat Justa