Xerrada: “TTIP i CETA: els nostres drets en venda”

ttip-la-negreta-21-11-2016

Saps que són el TTIP o el CETA? Per què les potències europees negocien en secret aquest acord? Com poden modificar la nostra vida diària? Com els podem aturar?

Avui en dia el TTIP i el CETA generen dubtes i incerteses, són grans desconeguts que podrien canviar de dalt a baix la nostra capacitat d’incidir sobre la realitat que ens envolta. Són el (pen)últim atac de les elits sobre els nostres drets, les nostres llibertats i el nostre futur en comú.

Des d’ATTAC Catalunya fa anys que tractem de fer pedagogia per tot el territori explicant les conseqüències que tindran tractats com el TTIP o el CETA si s’acaben aprovant i intentant generar esperit crític per aconseguir aturar-ho.

Conferència a càrrec de Carlos Alcoba i  Lucía Basulto, membres d’ATTAC Catalunya.

Dia: Dilluns 21 de novembre

Hora: 19h

Lloc: Espai social La Negreta (carrer Nou de Sant Francesc, 21)

la-negreta-fons-blanc