XIII Escola d’Estiu d’ATTAC-Catalunya

Inauguració dijous 25 juny a les 19h amb  Carlos Taibo, professor de Ciència Política i de l’Administració a la UAM: “Des de baix o des de dalt. Quina societat volem?”

Escola: 29 i 30 de juny i 1, 2 i 3 de juliol de 18 a 21:30 h

Lloc:  a la Sala d’actes de La Casa Elizalde (carrer València 302 Barcelona)

Programa Escola Estiu_Página_2

[[canvis d’última hora: En lloc de June Fernández vindrà Andrea Momoito subdirectora de Pikara Magazine. En lloc de Andreu Pérez vindrà Mariona Vidal també membre de la»Asociación para el fomento de la economia del bien común» ]]

…………………

Us presentem la tretzena escola d’estiu d’Attac-Catalunya, l’eix vertebrador de la qual és la desigualtat generada pels sistemes representatius.

Amb el títol «Això que diuen democràcia: desigualtat, exclusió i privilegi » volem repensar i aprofundir en la tecnologia, la seguretat preventiva, els mecanismes privatitzadors, la competència fiscal i els tractats econòmics com a mecanismes generadors i perpetuadors de la desigualtat; en l’educació, l’obediència, la construcció social del gènere i el concepte de migrant com a eines i mites indispensables per a sostenir-la.

I volem també cercar alternatives, compartir entre totes veritables opcions per a la dissidència i la construcció d’una altra manera de viure, per que tothom pugui fer-ho de la millor manera possible.

Per això organitzem aquesta escola des de i per a la ciutadania, sense cap tipus de subvenció i amb la col·laboració solidària de totes les participants.

És per tant, d’entrada lliure i gratuïta.

Ara només ens queda gaudir-la.

==========

Cartell Escola d'Estiu 2015