Conferència: Com funcionen els diners i el Banc Central Europeu

Espanya
Contacto:
ATTAC Catalunya
93 749 95 78 / 655 858 530.

Grecia i BCE

Conferència amb Oscar Viera, advocat i llicenciat en administració d’empreses; i Juan García, membre de ATTAC Catalunya.

Parlarem sobre els vicis del sistema monetari i del BCE com eina del mateix: Què és i com funcionen els diners? Com empitjora el BCE la situació dels pobles en benefici de la plutocràcia? Què és el «corralito», amenaça del BCE a Grècia i als països perifèrics que no acceptin la camisa de força de les polítiques neoliberals? Quin marge té l’acció política? Què són i para què poden servir les monedes alternatives?

El BCE inaugura el 18 de març la seva nova seu de Frankfurt, un castell de 185 metres d’altura, envoltat d’a prop i fossat. Pressupostat en 500 milions d’Euros, va a costar 1.300. Les organitzacions socials europees ho posaran davant el mirall dels seus veritables actes.
ATTAC Catalunya us convidem a denunciar al BCE des d’aquí, o a viatjar amb els companys que desplacem a Frankfurt, en aquesta guerra de classes contra els treballadors, les dones, les classes mitjanes, i tots els que no formen part de l’elit de poder.