Escola d’Estiu: «El decreixement com (única) alternativa

Gratuït

Dins de la XIV Escola d’estiu d’ATTAC Catalunya

El decreixement com (única) alternativa

Quan el planeta on vivim és finit la lògica neoliberal del creixement infinit no té cap sentit i només ens portarà a un inevitable col·lapse. Però volem acabar l’escola amb una mica d’esperança, una possible solució a totes les problemàtiques que hem analitzat al llarg de la resta de dies. Plantegem el decreixement com alternativa, com una interessant manera d’aturar la carrera d’Europa fins a l’abisme al que ens estan portant les polítiques socioeconòmiques actuals.

Taula rodona amb:

• Carlos Taibo, traductor de Michael Joker i professor de Ciència política i de l’Administració de la UAM.
  • Antonio Turiel, doctor en Física Teòrica per la UAM i científic titular a l’Institut de Ciències del Mar del CSIC.
  • Giacomo D’Alisa Investigador de l’ICTA-UAB

A les 18h. Palau Alòs (c/ San Pere més Baix,55).

Escola estiu 2016 - cartel

Comparte esta entrada en tus redes sociales
Pin on Pinterest
Share on LinkedIn